Stil & Teknik fyller 6 månader!

Den här veckan för sex månader sedan tänkte jag: ”Nej, nu kör jag bara!”. Då hade jag länge grunnat på vilket som var det bästa sättet att få utlopp för min fascination för teknik och prylar och samtidigt få utforska hur allt detta hänger ihop med mode och estetik. Sagt och gjort. Ett par dagar senare konstaterade jag att jag var med blogg, att den hette Stil & Teknik och det kändes enormt spännande alltihop. Och här sitter jag nu, 188 inlägg senare, och tänker på allt kul som har kommit i min väg sedan jag startade. All pepp från läsarna, alla roliga intervjuer jag gjort och alla förslag på spännande samarbeten. Som till exempel att jag ska föreläsa om wearables och design på konferensen 3dp Fashion i oktober tillsammans med bland andra Natacha Alpert och Oskar Juhlin. (Läs mer om det här och här).

Så tack alla gamla läsare och välkomna alla nya!         

Stil & Teknik turns 6 months old!  

This week, six months ago, I thought: ”Let’s do this!”. By then I had long been thinking about how to best find an outlet for my fascination with tech and gadgets and at the same time explore how all this connects to fashion and esthetics. Said and done. A couple of days later I noticed I had a blog, that it was called Stil & Teknik and everything felt really exciting. Here I am now, 188 posts later, thinking about all the fun things that have come my way since I started the blog. Like for instance all the positive feedback and all the exciting collaboration offers that I’ve received. Thanks to this blog I’ll be speaking at 3dp Fashion in Borås this fall, among speakers such as Natacha Alpert and Oskar Juhlin. (Read all about it here and here)

Thank you for folllowing and a big welcome to all the new readers!

Kommentera

