CES-besvikelsen: rätt stor

Nja, det blev mycket riktigt inte särskilt hett på modeshowen på CES, precis som jag siade om i mitt blogginlägg härom dagen. Man bjöd i stort sett på gammal skåpmat från året som gått, i stället för att blicka framåt. Visst visade man upp många spännande projekt – Googles Project Jaquard vill man ju gärna se vart det tar vägen etc – men inte mycket nytt. Liksom, fler fitnesstrackers? Kom igen. Och nej, Huawei, man adderar inte automatiskt mer fashion för att man strösslar friskt med Swarowski-kristaller. Jag var fullständigt nöjd med urutförandet på klockan som kom i höstas.

Gnäll och gnäll. Jag har väl för höga förväntningar som vanligt. Men så har jag heller aldrig förstått poängen med att ha låga förväntningar.

Kommentera

