Tårta och ballonger! Stil & Teknik fyller 1 år!

I dag, för exakt ett år sedan, tryckte jag ”publish” på den här bloggen för allra första gången. Då tänkte jag mest att bloggen skulle bli en kul sidogrej som möjligen skulle generera några nya artikelidéer. Aldrig kunde jag ana att den skulle leda in mig på intervjuer, föreläsningar, poddradio, roliga möten! Det är faktiskt helt overkligt när man tänker på det. Min lilla bloggbebis!!

Men roligast av allt är att se hur omvärlden har hakat på ämnet under året som gått. När jag startade såg majoriteten ut som frågetecken när jag berättade vad jag bloggar om. Men bara nu i början av året har modeveckan haft mode och teknik som tema, ”Stil i P1” har gjort inslag om kopplingen mellan mode och teknik, och P4 och TV4 har pratat werables i sina sändningar.
Men vi håller siktet framåt, som alltid. Stil & Teknik År 2 kommer att bli minst lika spännande. Hoppas att ni fortsätter att hänga med på färden.   Tårta!!!

2 thoughts on “Tårta och ballonger! Stil & Teknik fyller 1 år!

  1. Grattis! Vad roligt:-) Jag visste inte att bloggen var bara ett år gammal. Hoppas att den fortsätter i många år framöver!

Kommentera

